Dienstag, 11. Juli 2017

Plastenik uradi sam

Baštovan Dejvid Lefernej napravio je plastenik za manje od evra, ali je pri tome koristio dosta recikliranog materijala. Ovaj plastenik je širok oko metara i dugačak blizu a najviša tačka luka doseže do metara. Kako bi se zadovoljile sve veće potrebe za svežom hranom, koja je dostupna u bilo koje doba godine, razvijena je proizvodnja . Zaštićen prostor za gajenje možete i samo da napravite. Za plastenik (tunel) dug m, potrebno je lukova. Do tog trenutka, nisam imao pojma o plasteničkom uzgoju biljaka, kakav treba . Plastenik drvene konstrukcije.


Dugo se mučim sa preživljavanjem novo izvađenih drva, redovno najbolji primerci ne prežive. Za ovu sezonu dao sam si zadatak da uradim plastenik , da barem malo zaštitim drva nakon vađenja. Planirao sam da ga iskoristim i za zaštitu drva tokom zime, ali me snežno i hladno vreme preduhitrilo i nisam . Zabavite se reciklirajući plastične boce i napravite uz minimalna ulaganja plastenik koji je zaista efikasan i služi svrsi.


Kada ste namjestili trske (čvrsto ih zaboli u zemlju), providni najlon (ili posebnu foliju za plastenike ) prebacite preko vašeg mini plastenika. Prčvrstite ga tako što ćete pri dnu (oko “prozora”) nabacati zemlje (ili staviti kamenje ili komade drveta) da vjetar ne bi oduvao najlon. Prvo sam letve premazao sa bojom za drvo bez laka, da premaz bolje upije, a drugi premaz sam išao sa bojom za drvo sa lakom.


Naravno, ovo nije jedna od najčvršćih konstrukcija,. Kada se letve izblanjaju, ne samo da plastenik ljepše izgleda, nego što je važnije, potroši se manje farbe za drvo i . Kada ste sve rogove postavili na mjesto, pričvrstite letve koje će služiti kao razmak između njih. Vijcima ih spojiite kao na slici.


Neophodno je da razmaknice pričvrstite i za rogove. Sada pređite na zadnju stranu. Pa da krenemo… Proleće nam polako ali sigurno kuca na vratima i samo je pitanje dana . Sad sam baš zainteresovana da nešto slično uradim na selu, možda malo manje. Kada se napravi prvi luk on moze vrlo lako posluziti kao sablon za sve ostale cevi i tako se dobiju potpuno isti lukovi.


A onda sam u jednom slovenačkom selu video da skoro svaka druga kuća ima mini staklenik ili mali plastenik u svom dvorištu. Bio sam iznenadjen koliko ih. Preporučujem svakome ko može da postavi ispred svoje kuće mali plastenik ili da izgradi min istaklenik, da to i uradi. Posebno je to dragocen deo . Planiram da sadim papriku, paradajz i kornisone. Verujem da ima zainteresovanih za postavljanje plastenika u sopstvenoj izvedbi i zato otvaram ovu temu!


Ovu dilemu ne možemo rešiti ukoliko ne razmotrimo stvari vezane za planiranu proizvodnju. Stvari koje treba uzeti u obzir jeste vrsta biljaka koje ćemo gajiti, koliko dugo planiramo da . Bez obzira da li radite po uradi sam principu, ili ćete kupiti gotovi staklenik, on će se sastojati od okvira koji će biti osnova strukture, te staklenih ploča koje ga pokrivaju. Izrada mini plastenika je veoma jednostavna, a možete ga koristiti i više godina, posebno ako drvo zaštitite.


Uradi sam - jednostavan sustav navodnjavanja. Kako napraviti plastenik za kuna. AUTOR:MARIN ZANIMLJIVOSTI. Stiroporčići s presadnicama su već u plasteniku. Ovo možda i nije hi-tech rješenje, ali vam može .

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Популярные сообщения